פתיחת קריאת שירות

    שירותים

    הטמעה ויישום של שירותי תמיכה טלפוני לפריוריטי ופריוריטי זום

    בקולטק אנחנו מאמינים בשרות לקוחות מנוסה שמלווה את העסק לאורך כל שעות העבודה

    אנו מעניקים תמיכה איכותית במענה אנושי על ידי צוות התמיכה שלנו. מטרת התמיכה היא מענה ראשוני לבעיות העולות במהלך יום העבודה. אפשרות להתחבר למחשב הלקוח ולפתור בעיות מרחוק. מרכז התמיכה מאוייש על ידי מיישמים מנוסים בתחום הלוגיסטיקה, כספים ורכש.

    בנוסף למענה טלפוני אנו מעניקים שרותי הנהלת חשבונות עם מנהלות חשבונות בעלות ניסיון רב שנים בפריוריטי, הכוללים: הגשת מע"מ חודשי, התאמות ספקים , התאמות לקוחות והתאמות בנקים יומיות

    נשמח לספר לך עוד עלשירותי תמיכה טלפוני לפריוריטי ופריוריטי זום